PERARD

PERARD, to jsou HI-TECH překládací vozy

 

Počínaje říjnem až do konce tohoto roku jsme pro Vás odstartovali program mimořádného obchodního zvýhodnění, díky kterému máte jedinečnou šanci využít atraktivních bonusů a pořídit si svůj PERARD výhodněji a lépe než kdy dříve! Na nic nečekejte, program má své kapacitní limity!

Chcete číst dál pro více detailnějších informací? Tak pojďme na to!

 

 

Na kterou mašinu chcete získat cenové zvýhodnění?

ČESKÝMI ZEMĚDĚLCI NEJKUPOVANĚJŠÍ koncept pro zefektivnění hospodaření
ROSTĚNICE a.s., AGRO ZM, s.r.o., Vladimír Berka, LUKRENA a.s., Agroslužby Medera s.r.o., Lukáš Král, Sklizňové služby Michal Horák, s.r.o. a další.

 

NOVÝ TREND v oblasti vagónování komodit

ADW AGRO a.s., Služby ŠVARC s.r.o., Sindex spol. s.r.o.

 

EKONOMICKÝ ZPŮSOB zefektivnění sklizně a snížení nákladů

Poznatky SHR pana Martina Skácela, SHR Jevíčko (okr. Svitavy)

 

Úroveň zvýhodnění pro každý měsíc:

Říjen     V.I.P.

nejvyšší stupeň zvýhodnění pro ty z Vás, kdo na nic nečekají a chtějí pro sebe získat to nejlepší z limitovaného baličku zvýhodněných mašin PERARD

Listopad      TOP

střední úroveň zvýhodnění s velmi atraktivními bonusy a velmi příznivým cenovým zvýhodněním

Prosinec      eXtra

menší zvýhodnění i přesto obsahující nadstandardní cenové balíčky a podporu, jakou běžně nezískáte

 

Zkrátka, čím dříve se ozvete, tím atraktivnější balíček využijete a tím výhodnější cenové a bonusové prvky pro sebe získáte!

Tak už na nic nečekejte a napište sem dolů o individuální obchodní zvýhodnění pro sebe a svůj PERARD!

V těchto dnech byl v České republice uveden do provozu 1. stacionární překládací vůz PERARD Trans-eXpress 500 s vlastním motorovým agregátem. Tato mašina byla zakoupena za účelem plnění železničních vagonů, kdy dovoz materiálu budou zajišťovat výhradně kamionové soupravy.

Rodinná společnost PERARD je známá hlavně “traktorovými“ překládacími vozy Interbenne, X-FLOW a X-TRACK. Dalším velmi zajímavým překládacím konceptem jsou “stacionární“ překládací vozy Trans-eXpress na sypké nebo objemné hmoty.

V těchto dnech byl v České republice uveden do provozu 1. stacionární překládací vůz PERARD Trans-eXpress 500 s vlastním motorovým agregátem. Tento první Trans-eXpress 500 v České republice, má překládací šnek o prům. 500 mm, jeho překládací výška je 4,9 m. Pohon šneku zajišťuje motorová jednotka Perkins o výkonu 95 koní. Zásobník pojme 3800 litrů materiálu a překládací výkonnost se pohybuje na úrovni cca 1000 kg/10 sekund!

1
2
3

Jedná se o tzv. automobilovou variantu, tedy stroj je plně uzpůsoben a schválen pro přepravu pomocí automobilu. Nespornou výhodou tohoto automobilového provedení je vysoká přepravní rychlost, což při rozsahu působnosti a objemu práce majitele tohoto prvního PERARDu Trans-eXpress 500 hraje velmi důležitou roli.

Koncept stacionárního překládacího vozu Trans-eXpress 500 je vyvinut pro absolutní přizpůsobení se požadavkům zemědělce. Jedná se o způsoby pohonu šneků, kde jsou možnosti vlastní motorovou jednotkou nebo pomocí PTO traktoru. Nezávisle na vybraném způsobu pohonu překládání je pak volba mezi dopravní variantou. Zde je na výběr zapojení a přeprava pomocí automobilu nebo traktorem. Dalším důležitým řešením je možnost zapojení z boku do TBZ traktoru, což umožňuje pohodlné přejíždění během překládání.

PS: již brzy přivítáme do České republiky dalšího zástupce stacionárního překládacího vozu PERARD Trans-eXpress 500. Bude se jednat o první koncept tažený a poháněný traktorem v ČR!

Michal Horák

4
5
7
6
9
8
10

Rok 2017 přináší nový směr a vývoj společnosti AGRICOLE TECH, s.r.o. Možná, že přemýšlíte, jak vyřešit Vaši letošní sklizeň? Možná, že současná sklizňová linka je zastaralá a podává nízký výkon? Možná, že nejste spokojeni s dosavadními službaři? Jednoduše máte novou vizi Vaší sklizně? Pojďme společně objevit nový směr sklizně Vaší úrody!

www.skliznovesluzby.cz

 aktualita12012017

(čtení cca 2 minuty)

 

Jaké byly Vaše letošní žně? Zažili jste mokré, komplikované a příliš dlouhé žně, jejichž průběh se projevil na kvalitě komodit? Sklizeň trvala příliš dlouho, protáhly se následné polní práce a všechno se na sebe nabalovalo, jako velká sněhová koule, která postupně nabírá na velikosti problémů, stresu a starostí?

Kolikrát jste vytahovali zapadnutý odvoz z pole a po něm zbyly jen nadměrně utužené a zdevastované souvratě?

 

Chcete příští rok zažít opět stejné problémy?

 …nebo chcete průběh žní, kde ani nepocítíte typické problémy mokrých žní?

 

 Jaké byly žně jednoho z majitelů překládacích vozů PERARD?

Letošní žně byly velmi komplikované. Vlivem pravidelných dešťových přeháněk se sklízelo pouze několik málo hodin denně. I přesto žně na naší rodinné farmě proběhly velmi dobře a byly jsme jedni z prvních v širokém okolí, kdo měl již sklizeno.

Hlavní zásluhu na tomto výsledku má překládací vůz PERARD, který neuvěřitelným způsobem dokázal posunout hranice denních výkonů našich 4 kombajnů. PERARD na poli předváděl úžasný koncert! Zamezil zbytečným prostojům kombajnů, což bylo rozhodující pro rychlý průběh žní. Nebylo výjimkou, kdy jsme za pomoci PERARDu sklidili o 20 % ha denně navíc!

Další významný přínos překládacího vozu PERARD se naplno projevil při překládání přes příkop. Díky této jedinečné vlastnosti PERARDu jsme nebyli nuceni jezdit s kamiony a dalšími odvozy do pole, což v těchto mokrých žních bylo osudovou chybou. Mít starosti a řešit problémy se zapadnutým odvozem v poli a dívat se na zdevastované souvratě, které odvoz způsobil, to jsou situace, od kterých nás PERARD zachránil!

Letošní mokré žně potvrdily, jakou hodnotu pro nás překládací vůz PERARD představuje!“

                                                                                   Miloslav Lukáš, jednatel společnosti AGRO ZM, s.r.o.

 

Teď to nejdůležitější!

Ve spolupráci s panem Patrickem Perardem -majitelem a zakladatelem rodinné společnosti PERARD, jsme pro Vás připravili nový, inovativní způsob pořízení vlastního překládacího vozu PERARD pro rok 2017. Bavíme se o mimořádném cenovém zvýhodnění podpořené přátelským financováním mimo jakékoli bankovní služby.

visit http://Purchasevyvanseonline.net/anavar-oxandrolone// Sale Anavar (Oxandrolone) free shipping Read it carefully and reread it each time you get aminobenzoate potassium capsules refilled They had a mean age of 64 years and an average smoking history of 46 pack years, with 44% identified as current smokers.

Jak tento inovativní způsob pořízení vlastního PERARDu funguje? Do konce roku 2016 nám zbývá už jen pár měsíců. Čím dříve Váš překládací vůz PERARD objednáme, tím vyšší dodatečnou slevu získáme a tím příznivější rozložení financování pro Vás uplatníme.

Financování funguje tak, že dle měsíce, ve kterém překládací vůz objednáme, uhradíte symbolickou zálohu. PERARD Vám předám v termínu, jaký si sami zvolíte a zbytek ceny zaplatíte až v létě 2017!

PS: první uzavřený říjnový obchod získá SPECIÁLNÍ BONUS!

 

Říjen 2016

25 % záloha při objednání a zbylých 75 % až v červenci

1. stupeň nadstandardní slevy

Listopad 2016

30 % záloha při objednání a zbylých 70 % až v červenci

2. stupeň dodatečného cenového bonusu

Prosinec 2016

35 % záloha při objednání a zbylých 65 % až v červenci

3. stupeň dodatečného cenového bonusu

 

 

 

A co teď?

Napište mi, jaký model a konfigurace PERARDu se Vám líbí a já Vám připravím SPECIÁLNÍ zvýhodněnou kalkulaci překládacího vozu PERARD pro Vás! 

Vážení přátelé, žně se kvapem blíží a stejně tak se blíží možnost ukázat, jak má vypadat moderní sklizňová linka založená na práci HI-TECH překládacího vozu PERARD.

Připravil jsem pro Vás model Interbenne 25, se kterým budu jezdit já osobně a předvedu Vám nejen samotný koncept vozu PERARD Interbenne, jeho specifické a konstrukční praktické prvky v reálných sklizňových podmínkách. Současně Vám předvedu také práci kompletní sklizňové linky a způsob, jak má sklizeň probíhat za podpory překládacího vozu.

To vše můžete zažít přímo na Vašem poli!

Mild depression of myocardial function, similar to advice.

Zajímavost

Jedna ze zastávek v předváděcím programu bude zemědělská společnost se sídlem na jižní Moravě, kde se PERARD stane součástí přímého porovnávání a předvádění dvou nejvýkonnějších sklízecích mlátiček na trhu a to v průběhu několika dní na stejných polích.

Máte tak možnost vidět nejen přímé porovnání dvou renomovaných výrobců sklízecích mlátiček se svými nejvýkonnějšími modely, ale díky PERARDu také kompletní technologickou linku založenou na práci překládacího vozu a praktické výhody konceptu Interbenne v reálných sklizňových podmínkách! Máte zájem předvést efektivní sklizňovou technologii a HI-TECH překládací vůz PERARD Interbenne 25 v průběhu žní na svých polích?

Ozvěte se mi co nejrychleji! Program předvádění je nabitý a zbývá už jen pár dní prostoru pro nové zájemce.

 

Michal Horák

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

mobil: 720 506 621

2
1
3
4

Vážení přátelé, máme tu již měsíc květen a zhruba za dva měsíce budou žně. Někteří z Vás právě v těchto dnech přemýšlí, jak zvládnout letošní žně mnohem lépe a ekonomičtěji, než v loňském roce…

 

Proto tu pro Vás mám předváděcí model pro okamžité dodání a navíc za rozumné peníze. Dnes na sklad přibyl předváděcí model Interbenne 38 s objemem 38.000 litrů, široké pneumatiky 710/50 R 26.5. Ve výbavě vozu je též rolovaná plachta zásobníku, hydraulicky odpružená oj, kompletní pracovní osvětlení a spousta dalšího. Rok výroby 2011. Více zde: SKLADOVÉ STROJE

 

Tak na nic nečekejte, a napište mi nebo zavolejte pro cenovou kalkulaci.

 

Ale rychle, blíží se žně a takový překládací vůz tu nebude věčně...
 
Přeji Vám pěkný zbytek dne!
Michal Horák


Vážení přátelé, v posledních několika dnech se mi hromadily dotazy, zda se zúčastním veletrhu Techagro v Brně. Bohužel, vystavovat nebudu. Důvod je jasný. Vzhledem k tomu, že jsem stále ještě na začátku podnikání, je finanční náročnost na aktivní účast nad rámec mých možností.

I přesto však máte možnost vidět PERARDy na živo, a to přímo u českých zemědělců. Při té příležitosti si poslechnete názory majitelů a obsluh, dozvíte se spoustu praktických informací a uvidíte mašiny přímo z provozu. Více zde: REFERENCE

Tak na Techagru snad příště

Přeji Vám všem příjemně strávený čas na veletrhu.

obrázek k výstavě

Vážení přátelé, smyslem těchto zamyšlení ze série krátkých článků „Jaké budou Vaše žně 2016?“ je řešení problémů dnešní doby, problémů sklizně a situace v českém zemědělství. Dnes se podíváme na způsoby ochrany a zlepšování zdravotního stavu toho nejcennějšího, co máme -půdy. Všichni jsme si vědomi nevyčíslitelné hodnoty, kterou pro nás půda představuje. Bez ní jsou nám všechny moderní stroje a technologie k ničemu, proto je potřeba věnovat půdě nadstandardní péči.

12345

Když se před několika lety objevily v České republice první pásové traktory, nikdo netušil, jak obrovský rozmach tohoto technického řešení bude následovat. Po pásových traktorech následovaly pásové sklízecí mlátičky, které zaznamenaly obrovský boom několik málo let zpátky, kdy jsme bojovali v obtížných podmínkách tzv. mokrých žní. Dnes jezdí na českých polích několik stovek strojů s pásovými podvozky. Není divu vzhledem k přínosům, které pásové podvozky mají a jakou službu prokazují naší půdě.

 

Kam směřuje vývoj a jaká bude budoucnost?

Z pohledu sklizně nás v několika příštích letech čeká ještě více znatelnější rozdělení polní a silniční přepravy. Zvětší se podíl kamionové dopravy z pole do skladu a hlavní roli pro převoz sklizeného materiálu od kombajnů ke kamionům převezmou ve větší míře překládací vozy. Přeprava sklizeného materiálu od kombajnů je vzhledem ke způsobu, hmotnostem a mnohonásobnému počtu jízd po poli tou, která půdu utužuje nejvíce.

Aby byl boj proti utužení půdy opravdu smysluplný, musí celá technologická linka být sjednocena. Proto mít pásový traktor anebo kombajn doplněné jinými stroji s kolovým podvozkem není 100 % řešení v boji proti utužení půdy. Ti, co již nyní mají na dvoře nějaký pásový traktor anebo kombajn pak budou toto řešit pomocí překládacích vozů právě s pásovým podvozkem.

Vždy nás čeká kompromis mezi vloženou investicí a hospodářským přínosem vzhledem k tomu, že pásová technologie je finančně mnohem nákladnější než-li kolová. Ovšem spousta praktických poznatků dokládá fakt, že šetrné zacházení s půdním fondem se odráží na zvýšeném výnosovém potenciálu půdy. Nemluvě o riziku erozí, práci v podmáčených podmínkách atp.

 

5 let zkušeností s pásovými překládacími vozy

Vzít překládací vůz, místo kol dát pásy a myslet si, že to bude fungovat… To je nezodpovědné řešení! Takový přístup bude často k vidění ve snaze dohnat to, co výrobce zanedbal. X FLOW 28 X TRACK

V y se ale nemusíte ničeho bát, protože takový přístup Vám nehrozí. Rodinná společnost PERARD je jediný evropský výrobce, který se dlouhodobě věnuje překládacím vozům s pásovým podvozkem. PERARD poprvé představil koncept překládacího vozu na pásech již v roce 2011. Tímto krokem v podstatě předběhnul dobu a dnes čerpá ze svých bohatých zkušeností s výrobou, vývojem a provozem překládacích vozů na pásovém podvozku. Důkazem bohatých zkušeností a dokonalé znalosti specifické problematiky pásových překládacích vozů je fakt, že PERARD sériově vyrábí 4 modely vozů X-TRACK.

PERARD, koncept X-TRACK, to je 5 let KNOW – HOW pásových překládacích vozů!

 

Co umí pásový podvozek konceptu X-TRACK?

PERARD používá pásové podvozky rodinné firmy SLY Agri. Jedná se o předního výrobce pásových podvozků v Evropě. Pásové jednotky, které na PERARDu uvidíte, jsou speciálně vyvinuté právě pro nasazení překládacího vozu. To se10101vyznačuje měnícím se hmotnostním zatížením (chvíli plný/prázdný), častým střídáním rychlé a pomalé jízdy a samozřejmě nutnosti zvládnout obtížné terénní podmínky.

Jak to vypadá, když společně sestavujeme Váš překládací vůz X-TRACK? Nejprve vybereme šířku pásových jednotek. Ta je 900 mm nebo 760 mm. Tím si vybíráme i plochu, jakou budou působit pásy na půdu. Například pásové jednotky o šířce 900 mm mají celkovou kontaktní plochu obrovských 4,88 m2!

Po výběru pásů nás čeká volba mezi taženým pásovým podvozkem a podvozkem s vlastním pohonem. Pohon pásových jednotek přináší výraznou lehkost tahu, snížení spotřeby paliva a schopnost pohybovat se i v těch nejtěžších (mokrých, kopcovitých…) podmínkách.

Samozřejmostí je hydraulické odpružení předních a zadních hlavních kol, odpružení rolen a nezávislé zavěšení. Pogumované kola a rolny zvyšují životnost. Údržbu usnadňují průhledné víčka olejových náplní všech kol pásové jednotky.

 

 

Jaké jsou cesty k řešení a sestavení „pásových sklizňových linek“?

Jak již víme, rodinná společnost PERARD má v programu 4 sériově vyráběné modely konceptu X-TRACK. Po konfiguraci pásového podvozku spolu projdeme Vaše požadavky nasazení. Vybírat budeme z modelů s objemy zásobníků: 25; 28; 34 m3 nebo největší překládací vůz v Evropě s objemem neuvěřitelných 46.000 litrů. Všechno je to vysoce individuální a vybrat to správné řešení není jen otázkou objemu zásobníku.

IMG 0801

O přínosech pásových podvozků netřeba diskutovat. Jedná se sice o vyšší investici, ovšem ve výsledku je hodnota takového stroje mnohem vyšší než jeho pořizovací cena. To ostatně dokládá fakt o několika stovkách pásových traktorů a kombajnů pracujících v České republice.

 

Michal Horák

 

Souhrnné informace:

  • 5 let zkušeností s pásovými překládacími vozy

  • 4 sériově vyráběné modely X-TRACK

  • kontaktní plocha pásů až 4,88 m2 pro jednotky o šířce 900 mm

  • kompletně odpružené pásové jednotky

  • možnost vlastního pohonu pásových jednotek

Vážení návštěvníci webu prekladacivozy.cz, připravil jsem pro Vás sérii krátkých článků, resp. zamyšlení nad letošní sklizní obilovin a řepky. V několika posledních týdnech jsme zaznamenali snižování výkupních cen komodit, které spoustě z nás přidělávají nemalé starosti. Dalším nepříznivým faktem je, že na většině míst v České republice je nedostatek vláhy z podzimního a zimního období. Z obav, co nám nadcházející měsíce přinesou, se spousta z nás rozhodla pozastavit své investice a vyčkat, jak se bude situace vyvíjet.

obrázek_k_článku.jpg

V tomto nepříznivém období začínáme přemýšlet nad tím, jak ještě více snížit své náklady. Hledáme způsoby, jak co nejvíce ušetřit, protože každá koruna bude nyní velmi důležitá. Druhou cestou, jak snížit své náklady, je investovat do strojů a technologií, které v dlouhodobém časovém horizontu přinesou úspory v podobě mnohem nižších nákladů anebo vyšších zisků.

Současné sklizňové linky mají obrovské ekonomické a výkonnostní rezervy

V České republice je několik málo podniků, kde sklizeň funguje na velmi dobré úrovni. Ovšem většina ostatních zemědělských podniků provozuje sklizňové linky, které nevyužívají svůj potenciál. Představme si například, že koupíme výkonnou sklízecí mlátičku s velkým záběrem žací lišty. Jenomže porosty sklízíme třeba jen polovinou záběru lišty. Myslíte, že je v pořádku takto provozovat mlátičku, která stojí X mil. Kč?

Stejně podobné je to i s kompletní sklizňovou linkou, tedy kombajny - odvoz - sklad. Oblast s obrovskou rezervou a s velkým potenciálem, je právě odvoz, resp. doprava sklizeného materiálu od mlátiček. Možná nyní ode mě někdo čeká tvrzení, že řešením tohoto problému je pouze koupit překládací vůz. Kdepak!

Je to skutečně jen o překládacím vozu?

Nejprve je třeba, abychom si uvědomili jeden zcela zásadní fakt. Jakýkoli překládací vůz je v podstatě pouze stroj, který ve své fyzické podobě zhmotňuje nějaký rám, zásobník, šneky a pneumatiky. Všeobecně se říká, jak jsou překládací vozy úžasné stroje, které zvyšují výkon sklízecích mlátiček, snižují utužení půdy, přispívají k nižší spotřebě paliva atp. Když si tedy jakýkoli překládací vůz koupíte, znamená to snad, že automaticky s ním dosáhnete výše uvedených přínosů? Odpověď zní, ne…

Kde je tedy schovaný úspěch?

Často jsem slýchával podobný příběh o tom, že se někdo rozhodl koupit překládací vůz s tím, že jediné, co o tom věděl, je aby do něj kombajny vysypávaly za jízdy. Nakonec to vždy skončilo tak, že daný člověk byl s překládacím vozem nespokojený. Logicky proto, že mu onen překládací vůz nepřinesl to, co slibovaly tzv. prodejní argumenty.

Aby Vám překládací vůz přinesl to, co od něj očekáváte, je třeba umět využít jeho potenciál. Je zapotřebí správně sladit celou sklizňovou linku a přizpůsobit principy používání překládacího vozu Vašim specifickým sklizňovým podmínkám. Pro někoho, kdo nemá s provozem překládacího vozu zkušenosti je tohle všechno velký oříšek a tak se v podstatě učí ze svých vlastních chyb. Jenomže ve žních není čas na to dělat chyby, ale je potřeba co nejrychleji a za co nejméně nákladů sklidit úrodu pod střechu. Proto jsem tu pro Vás já a můj průlomový projekt v České republice!

Co Vám přinese projekt AGRICOLE TECHNOLOGY 2016?

Projekt AGRICOLE TECHNOLOGY 2016 představuje praktickou poradenskou službu. Je to jednoduché, Vy mi sdělíte Vaši vizi a cíl, kterého chcete ve své sklizni dosáhnout a já již všechno ostatní vyřeším za Vás. Výsledek práce pak zažijete prostřednictvím úžasného „sklizňového koncertu“ přímo na poli a příjemnými čísly ekonomiky provozu strojů celé sklizňové linky.

Já Vás zbavím starostí, práce a stresu spojené s provozem překládacího vozu. Naučím Vás a Vaše lidi, jak provozem překládacího vozu pozitivně ovlivníte celou sklizňovou linku.

Co můžete udělat ještě dnes?

Čas uteče jako voda a budou tu žně. Období, které rozhodne o tom, zda Vaše celoroční tvrdá práce na poli, starosti, energie a stres do toho všeho vložené, budou stát za to nebo ne. Nevíme, jaké bude počasí, jaké budou výnosy, cena komodit ani cena nafty atp. Ovšem úkol bude jasný, sklidit rychle a za co nejméně nákladů.

To, co můžete udělat ještě dnes, je napsat mi nebo zavolat. Co bude následovat? Krátké setkání, kde mi sdělíte Vaši současnou situaci a já Vám poté na rovinu řeknu, co všechno Vám překládací vůz a mé praktické poradenství dokáže přinést.

A v současné době se budeme bavit asi o nejdůležitějších informacích, kterými jsou, kolik Kč Vám ušetřím a o kolik snížím Vaše náklady na sklizeň. Na nic nečekejte a zavolejte mi nebo napište již nyní!



Michal Horák

Právě se nacházíte na absolutně novém webu, který Vám přináší spoustu praktických informací o jednotlivých modelech vozů PERARD, průlomovém projektu AGRICOLE TECHNOLOGY 2016 a další. Vítejte ve světě PERARD a užijte si čas strávený na tomto průlomovém webu!

Kontakt

„Volejte mi a pište kdykoli, jsem tu pro Vás!“

Michal Horák

e-mail: horak@prekladacivozy.cz

mobil: 720 506 621