Pásový X-TRACK

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Pro koho? 

  • typ hospodaření

    soukromý zemědělec

    velký zemědělský podnik

    zemědělské služby

  • velikost kombajnů

    4 středně velké kombajny

    max. 3 nejvýkonnější kombajny

  • potřebný traktor

    minimum 300 koní

  • využití

    obsluha kombajnů

    CTF pohyb po poli

    práce v kopcovité krajině

V současné době, možná víc než kdy předtím, se spousta zemědělců zaměřuje na způsoby, jak udržovat svůj hlavní výrobní prostředek -půdu- v dobrém zdravotní stavu. Mění se technologie pro zpracování půdy a setí, klade se větší důraz na obutí strojů, pohybující se jakýmkoli způsobem na poli, hledají se způsoby, jak se co nejméně a zároveň co nejefektivněji pohybovat po poli, viz. CTF, což je systém předem stanovených jízd strojů v určitém záběrovém rozsahu atp.

Praxí ověřený a dlouhá léta v České republice používaný způsob, jak snížit utužení půdy, jsou pásové podvozky. To, jak jsou pásové podvozky přínosné pro zdravotní stav půdy, si myslím, že není třeba rozebírat. Jedná se o známé téma s jasnými a prokazatelnými fakty.

„PERARD vyrobil první překládací vůz na pásovém podvozku již v roce 2011! Tímto krokem předběhl dobu a již při vývoji prvního modelu právě před tímto zlomovým rokem, začal sbírat drahocenné zkušenosti, které nyní promítá do současných nových modelů X-TRACK!“

Rodinná společnost PERARD nyní čerpá z více než 5 ti letých zkušeností s vývojem, výrobou a hlavně provozem překládacích vozů na pásovém podvozku. Součástí výrobního programu jsou celkem 4 sériově vyráběné modely X-TRACK. Srdcem konceptu X-TRACK jsou pásové jednotky společnosti SLY Agri, což je firma patřící mezi nejznámější výrobce pásových podvozků v Evropě.

Charakteristické rysy pásových jednotek vozů X-TRACK

  • šířka pásové jednotky 900 mm nebo 760 mm
  • celková plocha obou pásových jednotek 4,88 m2 (pro 900 mm pásy)
  • hydraulicky odpružené hlavní kola pásové jednotky zajišťují fantastickou jízdu
  • nastavitelné tlakování odpružení předního a zadního kola
  • odpružené vodící kladky
  • plně výkyvné a nezávisle odpružené všechny části pásové jednotky
  • pásy Enduratrax jsou speciálně vyvinuté pro podmínky nasazení překládacího vozu
  • olejová náplň nábojů Enduratec vodících kladek a kol
  • mechanické těsnění kol a vodících kladek
  • průhledné víčko náboje Enduratec pro rychlou vizuální kontrolu olejové náplně jednotlivých nábojů
  • zabudované brzdy
  • tažené pásy nebo pásové jednotky s vlastním pohonem
  • pogumované kola a vodící kladky pro dlouhou životnost a jízdní komfort
  • dimenzované na rychlost až 40km/hod

Sériově vyráběné modely PERARD konceptu X-TRACK jsou kombinací dvou vozů X-FLOW a dvou modelů INTERBENNE. Jedná se o tyto modely:

  • INTERBENNE 25 X-TRACK
  • INTERBENNE 46 X-TRACK
  • X-FLOW 34 X-TRACK

V rámci oslav výročí 10 ti let výroby konceptu INTERBENNE byl v roce 2011 byl na veletrhu SIMA v Paříži představen model INTERBENNE 25 X-TRACK v působivé černé barvě a potiskem „10. sezóna“. Tento kousek je kromě práce u svého majitele, díky svému nadčasovému a dravému vzhledu, hojně využíván k velkým prezentacím ostatních výrobců zemědělské techniky.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

"PERARD, zodpovědně, s úctou a ❤ k půdě! Se smyslem pro jednoduché, bezstarostné a chytré hospodaření!"