Stacionární překládací vůz

Trans-eXpress

Služby ŠVARC s.r.o.

„Firma Služby Švarc s.r.o. je společnost zabývající se širokým spektrem služeb v komunálu, dopravě a zejména zemědělství. Díky těmto odvětvím, které jsou navzájem propojeny, jsme schopni pokrýt velkou škálu služeb a nabídnou zákazníkům komplexní služby.

Nicméně doba si žádá pokrok a nás zaujal nový stroj od firmy PERARD Trans-eXpress 500, který by nás mohl posunout zase o kousek dále a nabídnout našim zákazníkům komplexní službu v kombinované dopravě silnice-železnice. Díky tomuto stroji jsme schopni zajistit celou logistiku od nakládky, přepravy po cestě až po překládání do železničních vagónů, popřípadě lodních kontejnerů.

Traktorem poháněný stroj máme s nadstandartní výbavou což je boční agregace do tříbodového závěsu pro nezávisle pojíždění podél vagónových souprav.

Z dosavadní praxe jsme nadmíru spokojeni s tímto strojem zejména díky výkonu, kdy dokáže 50 m3 návěs (včetně manipulace s vraty návěsu a případného pojíždění) přeložit za necelých 8 min! Náš dosavadní rekord je 1800 t za 15hodin!

Také díky malé hmotnosti není přeprava za traktorem tohoto stroje nijak obtížná a bez problémů zvládá i velké kilometrové přejezdy.

Na závěr bychom chtěli poděkovat panu Michalu Horákovi za vstřícnost a výbornou spolupráci!“

Radoslav Švarc,

jednatel společnosti, Milenov (okr. Přerov)

Pro koho? 

  • typ hospodaření

    soukromý zemědělec

    malý zemědělský podnik

    logistika a doprava

    sklizňové služby

    obchod s komoditami

    ZZN a výkupy

  • velikost kombajnů

    neomezeně vagonů

    2 – 3 kombajny

  • potřebný traktor

    minimum 130 koní

    vlastní motorová jednotka

  • využití

    vagónování

    překládání do odvozů

    plnění hnojiv

    překládání osiv

    plnění skladů

Co Trans-eXpress umí a čím pro Vás může být atraktivní?

Potřebujete vyřešit plnění železničních vagónů? Vyžadujete ovšem vysoké výkony a klasické překládání traktorovými překládacími vozy je moc pomalé, složité, nákladné a nedosahuje takových výkonů a je náročné na logistiku?

Líbilo by se Vám nakládat vagony s výkonem přeložení jednoho kamionu 30 t pšenice / 5 minut? Celkově třeba 1800 t / 15 hodin práce?

V tom případě je Trans-eXpress Vaše řešení!

PERARD Trans-eXpress 500 je exkluzivní stacionární překládací vůz speciálně vyvinutý pro plnění železničních vagonů. Jedná se o to nejjednodušší, nejefektivnější a především nejvýkonnější řešení tohoto oboru nakládek.

Rodinná společnost PERARD drží patentové konstrukční řešení a obhajuje tak v tomto sektoru přední postavení na evropském trhu již řadu let!

Vyhovuje Vám více kamionová doprava ze skladů k vagonům? Budete převážet na velké vzdálenosti, kde by traktorové soupravy ztrácely význam anebo byly extrémně nákladné? Potřebujete dnes nakládat doma a zítra na druhém konci republiky? Líbilo by se Vám stihnout víc nakládek a získat tak větší zakázky? Tak potřebujete jednoduchost a výkon v podobě Trans-eXpress!

První Trans-eXpress 500 v České republice byl zakoupen na jaře roku 2017. Mezi majiteli jsou například prestižní zemědělská společnost ADW AGRO, a.s. nebo populární službařská společnost v oblasti kamionové dopravy, firma Služby ŠVARC s.r.o.

POZOR, Trans-eXpress dokáže zastat roli traktorového překládacího vozu!

Řekněme, že potřebujete zajistit odvoz od kombajnů a plnit kamiony či traktorové soupravy. Nemáte však tolik financí nebo potenciálu pro traktorový překládací vůz? Pak si bohatě vystačíte s Trans-eXpress!

Pustíte svoje kombajny na pole. Podle poštu kombajnů nasadíte odvozy, kterých ale bude stačit jeden nebo dva. Protože tyto odvozy budou obsluhovat kombajny a sklizenou úrodu vyvážet pouze na kraj pole, kde již bude připravený Váš Trans-eXpress. Pohodlně vysypete do Trans-eXpress a ten jednoduše přeloží úrodu do kamionů.

Všimněme si, že není nutný traktorový překládací vůz. Vystačíte si s vlastními odvozy od kombajnů a kamiony. Novým článek se stává Váš Trans-eXpress, který zajistí výkonné přeložení do kamionů.

„Pohoda, výkon, bezstarostnost!“

Pro koho je vhodný model tažený autem a poháněný vlastním motorem?

Jedná se doslova o „královskou třídu“. Nejlepší řešení pro Vás, kdo nechcete být závislý na okolním prostředí, ale chcete rozšířit svou působnost na území minimálně celé ČR!

Díky variantě tažené automobilem se dokážete velmi rychle přesouvat mezi jednotlivými nakládkami. Tato verze je schválena pro přepravní rychlost až 100 km/h. Můžete bez váhání používat dálnice a rychlostní komunikace a za jeden den jste schopni stihnout to, co by Vám jinak trvalo mnoh em déle.

Tato modelová varianta je sice i ta cenově nejvyšší, ovšem pokud se tomuto odvětví hodláte věnovat profesionálně, je právě tato „automobilová konfigurace“ ve výsledku tou nejekonomičtější! Největší smysl v tzv. automobilové verzi dává pohon pomocí vlastního naftového motoru, popř. elektromotoru, což je novinka pro rok 2020.

Díky vlastnímu motorovému agregátu se pak stáváte absolutně nezávislým na okolních podmínkách. Zkrátka nepotřebujete žádnou el. energii, či traktor…

Velmi působivá je rovněž i nízká spotřeba paliva, která umocňuje výhody tohoto stroje!

Pozn.: pokud vlastníte nebo máte k dispozici kamiony, vytvoříte tak dokonalou „vagonovací zbraň“, tím se Vaše linka stane nejvýkonnější a nejefektivnějším řešením pro nakládky železničních vagonů!

Pro koho je vhodný model tažený a poháněný traktorem?

Naopak tzv. traktorová verze je vhodná pro nakládky v blízkém okolí nebo tam, kde není nutné spěchat na rychlou přepravu. Pořizovací cena této verze je pochopitelně nižší, ovšem výkonnost zcela totožná!

Zajímavým řešením je možnost uchycení z boku do TBZ traktoru. Díky tomu je možné během překládání popojíždět při plnění vagonů. Předpokladem rovněž je, že máte neustále k dispozici vhodný traktor, který můžete použít v jakémkoli sezónním období pro okamžité uskutečnění nakládky.

Jestliže zapadáte do této charakteristiky, pak je pro Vás varianta „TRAC“ nejlepší volbou!

"PERARD, zodpovědně, s úctou a ❤ k půdě! Se smyslem pro jednoduché, bezstarostné a chytré hospodaření!"